Bemutatkozás
Az INPP terápia mozgáskordinációs, magatartási és a tanulási problémák megelőzésére és feloldására kifejlesztett módszer. Alapját a csecsemőkori mozgásminták speciális gyakorlása adja. A tartós figyelem kialakulása, a beszédmotorika, a viselkedés, valamint minden más intellektuális és pszichés működés minősége a mozgásszabályozás szintjétől függ.
A mozgásszabályozás csak abban az esetben megfelelő, ha az idegrendszer szerveződése a meghatározott sorrendben és minőségben ment végbe. Ha a magzati és a csecsemőkori reflexek nem kerülnek időben gátlás alá, akkor nem alakulhatnak ki megfelelően a testtartási reflexek és az egyensúlyi reakciók. A helytelenül fennmaradó primitív reflexek okozzák a mozgáskoordinációs és az egyensúlyi problémákat.
Az INPP Gyakorlatprogram© segítségével az idegrendszeri eltérések kiküszöbölhetők, így a legtöbb esetben megoldódnak a magatartási és tanulási problémák, javul a figyelem, az egyensúly és mozgáskoordináció, ezáltal a gyermekek alkalmassá válnak az óvodai és az iskolai életre és az eredményes tanulásra.
A mozgásterápiát Joó Veronika logopédusunk végzi. Minden nevelési évben felméri az öt éves kort betöltött gyermekek mozgásállapotát. A mozgáskoordinációs problémákkal küzdő gyermekekkel csoportos terápiát végez.
A mozgásszabályozás csak abban az esetben megfelelő, ha az idegrendszer szerveződése a meghatározott sorrendben és minőségben ment végbe. Ha a magzati és a csecsemőkori reflexek nem kerülnek időben gátlás alá, akkor nem alakulhatnak ki megfelelően a testtartási reflexek és az egyensúlyi reakciók. A helytelenül fennmaradó primitív reflexek okozzák a mozgáskoordinációs és az egyensúlyi problémákat.
Az INPP Gyakorlatprogram© segítségével az idegrendszeri eltérések kiküszöbölhetők, így a legtöbb esetben megoldódnak a magatartási és tanulási problémák, javul a figyelem, az egyensúly és mozgáskoordináció, ezáltal a gyermekek alkalmassá válnak az óvodai és az iskolai életre és az eredményes tanulásra.
A mozgásterápiát Joó Veronika logopédusunk végzi. Minden nevelési évben felméri az öt éves kort betöltött gyermekek mozgásállapotát. A mozgáskoordinációs problémákkal küzdő gyermekekkel csoportos terápiát végez.